قفسه بندی فروشگاه موبایل

قفسه بندی فروشگاه موبایل

قفسه بندی فروشگاه موبایل

امروزه فروشگاه ها به دلایل مختلفی از سیستم قفسه بندی استفاده می نمایند. به عنوان مثال چیدمان بهتر محصولات و در معرض دید قرار دادن آنها یکی از دلایل رایج استفاده از سیستم قفسه بندی در فروشگاه ها می باشد. فروشگاه های موبایل نیز همچون فروشگاه های دیگر از قفسه بندی برای چیدمان و در معرض دید قرار دادن محصولات خود استفاده می نمایند.

البته همان طور که گفتیم استفاده از قفسه بندی دلایل مختلفی دارد که در پست امروز به این موضوع خواهیم پرداخت که قفسه بندی چه مزایایی برای فروشگاه موبایل دارد.. علاوه بر این در مقاله پیش رو،شما را با انواع سیستم قفسه بندی مناسب برای فروشگاه موبایل نیز آشنا خواهیم ساخت. با ما همراه باشید.

آشنایی با فروشگاه موبایل

موبایل یا تلفن همراه از جمله تجهیزاتی است که اغلب افراد با آن آشنایی داشته و از آن استفاده می نمایند. موبایل ها با پیشرفت تکنولوژی توسعه داده شده و به شکل امروزی عرضه می شوند. برخی از برندهای مطرح سازنده موبایل عبارتند از  اپل، سامسونگ و ….

موبایل از جمله محصولات تکنولوژی محوری است که لوازم جانبی مختلفی دارد برای مثال شارژر، قاب و … لذا فروشگاه های موبایل علاوه بر عرضه انواع موبایل، لوازم جانبی آن را نیز عرضه می نمایند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به نیاز مشتریان خود پاسخ دهند. به طور مثال در یک فروشگاه موبایل لوازمی همچون: قاب گوشی، انواع استیکر ها و برچسب ها، انواع هندزفری و هدست، انواع شارژر ، انواع گلس و محافظ صفحه نمایش موبایل و … عرضه می گردد.

مزایای قفسه بندی فروشگاه موبایل

همانطور که گفتیم فروشگاه ها به دلایل مختلفی از سیستم قفسه بندی استفاده می نمایند. در ادامه شما را با برخی از این دلایل یا مزایا آشنا خواهیم ساخت.

چیدمان مناسب و در معرض دید قرار دادن محصولات

قفسه بندی با تفکیک فضا این امکان را فراهم می آورد تا بتوان محصولات را به خوبی چیدمان نمود. چیدمان مناسب نیز سبب این می شود که محصولات به خوبی در معرض دید قرار بگیرند. زمانی که محصولات را به زیباترین شکل چیدمان نمایید و مشتری بتواند به خوبی آن ها را مشاهده نماید احتمال جذب و خرید او بیشتر خواهد شد.

حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب های احتمالی

موبایل و لوازم جانبی آن از جمله محصولاتی هستند که آسیب پذیر هستند. لذا فروشگاه های موبایل باید تا حد امکان محصولات را در فضایی ایمن چیدمان نمایند. یکی از بهترین راهکارها برای حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب به محصولات استفاده از سیستم قفسه بندی برای چینش آنها می باشد. سیستم قفسه بندی مناسب و استاندارد این امکان را فراهم می آورد تا بتوان محصولات را به گونه ای که ایمنی مناسبی داشته باشند، چیدمان نمود.

مزایای قفسه بندی فروشگاه موبایل

زیبایی محیط

سیستم های قفسه بندی با طرح ها و رنگ های مختلف سبب ایجاد زیبایی در دکوراسیون فضای فروشگاه می شوند. همانطور که می دانید زیبایی محیط در جذب و ترغیب مشتریان تاثیر زیادی دارد.

استفاده بهینه از فضا

فروشگاه های موبایل علاوه بر عرضه موبایل لوازم جانبی آن همچون قاب، شارژر و … نیز عرضه می نمایند برای این که بتوان از فضای در دسترس فروشگاه به بهترین شکل استفاده نمود و تمام محصولات را چیدمان نمود لازم است از سیستم قفسه بندی استفاده نمایید. قفسه بندی با ایجاد فضای طبقانی این امکان را به خوبی برای شما فراهم می آورد تا بتوانید اجناس را به تفکیک چیدمان نمایید و از فضای در دسترس بهترین بهره وری را داشته باشید.

مدیریت بهتر فروشگاه

قفسه بندی با تفکیک فضا و قابل چیدمان نمودن آن نظم مناسبی را ایجاد می نماید. با وجود نظم نیز بهتر می توان بر محصولات و موجودی آن  و همچنین فرآیندهای فروشگاه نظارت داشت.

فضای کافی برای مشتریان

همانطور که می دانید اغلب مشتریان فروشگاه موبایل زمان نسبتا قابل توجهی را در آن صرف می نمایند. به این دلیل که باید محصول مورد نظرشان را از نظر ویژگی های مورد نظرشان بررسی نمایند و فرآیند خرید انجام شود. لذا مشتریان باید فضای کافی داشته باشند. با استفاده از سیستم قفسه بندی می توان فضای مناسبی را برای مشتریان قرار داد. تا بتوان در آن از صندلی و مبلمان جهت رفاه مشتریان بهره برد.

قفسه مناسب فروشگاه موبایل

قفسه مناسب فروشگاه موبایل

در فروشگاه موبایل می توانید از انواع قفسه بندی فروشگاهی استفاده نمایید. از جمله قفسه بندی های فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

قفسه بندی یک طرفه دیواری

این قفسه فروشگاهی مناسب قرار گیری در کنار دیوارهای فروشگاه می باشد و به وسیله پیچ و مهره به دیوار اتصال پیدامی کند. به دلیل همین اتصال نیز استحکام مناسبی داشته و می توان از آن در فروشگاه موبایل استفاده نمود.

قفسه خود ایستا

قفسه های فروشگاهی خود ایستا همانطور که از نامشان مشخص است خود ایستا هستند. به این معنا که نیازی ب اتصال به دیوار یا زمین ندارند. این نوع قفسه ها در دو نوع یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند. قفسه خود ایستا یک طرفه برای قرار گیری در کنار دیوار ها مناسب بوده و قفسه خود ایستای دو طرفه برای قرار گیری در فضاهای میانی فروشگاه مناسب می باشد.

قفسه خلاقانه

موبایل یک محصول تکنولوژی محور است لذا اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید می توانید قفسه ای را با الهام از فضای تکنولوژی سفارش دهید تا حس خوب و منحصر به فردی را در مشتریان ایجاد نموده و آنان را جذب نمایید. اما حتما توجه داشته باشید که قفسه مورد نظرتان از استحکام کافی و جنس مناسب نیز برخوردار باشد.

جمع بندی

در این مقاله به قفسه بندی فروشگاه موبایل پرداختیم. ابتدا شما را با این فروشگاه آشنا ساختیم. سپس برخی از محصولاتی که در آن عرضه می شود را معرفی نمودیم. سپس به بررسی برخی از دلایل یا به عبارتی مزایای استفاده از سیستم قفسه بندی در فروشگاه موبایل پرداختیم.

از جمله مزایای استفاده از سیستم قفسه بندی در فروشگاه موبایل به مواردی همچون: چیدمان مناسب و در معرض دید قرار دادن محصولات، حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب های احتمالی، زیبایی محیط، استفاده بهینه از فضا، مدیریت بهتر فروشگاه و فضای کافی برای مشتریان اشاره داشتیم.

سپس چند سیستم قفسه بندی را معرفی نمودیم که می توان در فروشگاه موبایل از آنها بهره برد. از جمله سیستم قفسه بندی یک طرفه دیواری، سیستم قفسه بندی خود ایستا یک طرفه و دو طرفه. همچنین بیان نمودیم که می توانید از قفسه های خلاقانه استفاده نمایید تا بر جذابیت فروشگاه خود بیافزایید.

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد و در راه اندازی سیستم قفسه بندی برای فروشگاهتان به شما کمک نموده باشد. چنانچه سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه متال شلف در میان بگذارید. از این که تا پایان مقاله همراه ما بدید از شما سپاسگزاریم.

Tags: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

17 − چهار =

مقالات مفید

قفسه بندی قهوه فروشی

قفسه بندی قهوه فروشی قفسه بندی قهوه فروشی همچون سایر فروشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که می تواند بر تجربه خرید مشتریان و فروش اثرگذار باشد. در…
قفسه بندی قهوه فروشی

قفسه بندی مجسمه فروشی

قفسه بندی مجسمه فروشی مجسمه فروشی ها از جمله فروشگاه هایی هستند که به قفسه بندی نیاز دارند. همانطور که می دانید قفسه بندی یکی از تجهیزات بسیار مهم در…
قفسه بندی مجسمه فروشی

قفسه بندی فروشگاه ساعت

قفسه بندی فروشگاه ساعت فروشگاه ساعت نیز همچون بسیاری از فروشگاه ها از قفسه بندی استفاده می نماید. البته قفسه های این فروشگاه از نظر ظاهری کمی متفاوت تر با…
قفسه بندی فروشگاه ساعت
فهرست